british american tobacco turkiye - Pazarlama



İyi bir pazarlama stratejisi, hızlı tüketim ürünleri sektöründe büyümenin mihenk taşıdır. British American Tobacco olarak, bizim işimiz için de bu geçerlidir.

Ancak ürünümüzün sağlık için risk oluşturduğunu ve bu yüzden pazarlamasına kısıtlamalar getirilmesi gerektiğini kabul ediyoruz. Tütün ürünlerinin sorumlu bir biçimde pazarlanmasıyla ilgili beklentilerin, diğer ürünlere yönelik beklentilerden daha yüksek olduğunun farkındayız.  Dolayısıyla, tütün ürünlerinin pazarlanmasında farklı kuralların geçerli olması gerektiğini savunuyoruz. Bu nedenle tüm British American Tobacco Grup şirketlerinin uyguladığı “Uluslararası Pazarlama Standtarları” oluşturduk.  2008 sonu itibariyle, “Uluslararası Pazarlama Standartları” çerçevesinde koyduğumuz kısıtlamalar, British American Tobacco’nun faaliyette bulunduğu ülkelerin %40’ında bulunan, tütün mamüllerine uygulanan yasaklardan daha kapsamlı ve daha kısıtlayıcıdır.

Güçlü stratejimiz, odağımız, atak yanıt verebilme yeteneğimiz sayesinde markalarımızla yetişkin sigara tüketicilerinin tercihi haline geldiğimizi kanıtladık. Bu şekilde, ürünlerimizi tercih eden yetişkin sigara tüketicilerine rakiplerinden kalitesi ve karakteriyle ayrışan, yüksek kaliteli ürünler sunabiliyoruz.


Son güncelleme tarihi: 16/07/2010 14:59:31 GMT