british american tobacco turkiye - Perakendecilerle ilişkimiz



Ticari pazarlama, yani tüketicilerimize satış yapan perakendecilerle şirketler arası ilişkileri yönetmek faaliyetlerimizin önemli bir parçasını oluşturuyor. Sektör için yüksek kalitede bir tedarikçi olmak bizim için kendi tedarikçilerimize yüksek standartlar getirmek kadar önemli. İş yaptığımız stratejik kanallarda sektör için örnek gösterilen bir ortak olmayı amaçlıyoruz.

Perakendecilerin tüketicilerimize almak istedikleri ürünleri almak istedikleri yerden, almak istedikleri zamanda, doğru kalitede, fiyatta ve miktarda sunmalarını sağlamak için en verimli ve etkin şekilde faaliyet göstermek için çalışıyoruz.

Sektörümüzün doğası gereği, en büyük perakende satış şirketlerinden en küçük bağımsız dükkân sahiplerine kadar değişen çok geniş bir müşteri kesitiyle iş yapıyoruz.

"Kazan-kazan-kazan" yaklaşımımız

Yaklaşımımız iş ortaklarımızla, dürüstlük temelinde, karşılıklı olarak yarar getiren ilişkiler kurmaya dayanıyor. Amacımız sadece kendi hedeflerimize odaklanmak değil, iş ortaklarımızın da stratejilerini anlamak ve potansiyel uyum ve işbirliği alanlarını tespit ederek ilerlemektir. Buna "kazan-kazan-kazan" yaklaşımı adını veriyoruz. Bununla başarılı bir ilişki ve ortak fayda için üç temel paydaş, yani tüketicilerimiz, müşterilerimiz ve şirketimiz açısından bir kazanç unsuru olması gerektiğini ifade ediyoruz.
  

Ticari ilişkilere değer katmak

Tütün ürünlerinin yasadışı ticaretinin dünyada yılda 660 milyar adet sigara düzeyine ulaştığı tahmin ediliyor ve bu ticaret meşru dağıtımcıların ve perakendecilerin işlerine büyük bir zarar veriyor. Kaçakçılığın ve sahteciliğin önlenmesine böylesine büyük bir önem vererek şirketimizin sadece meşru tütün ticaretini desteklemesini sağlamayı amaçlıyoruz.

Son güncelleme tarihi: 16/07/2010 14:59:39 GMT